Andrev3, to sie niemiło zaskoczyli...i to lubimy najbardziej, prawda :twisted:
Błąd silnika VAG-Com
Zwiń
X
-
Błąd silnika VAG-Com
Panowie zakupiłem kabelek od Viakena.
Po zdiagnozowaniu auto testem przy mam taki błąd:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 CL
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 3316
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
TMBHP21U612480238 VWZ7Z0Y3089308
1 Fault Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Doczytałem , ze jest to błąd:
Zawór przełączniowy N239 przepustnicy powietrza, możliwe przyczyny to: uszkodzony zawór N239, przerwane przewody.
czy ktoś mógłby mi wskazać gdzie to jest ta przepustnica i ten zawór i co miałbym sprawdzić aby usunąć ten błąd.Z muzycznym pozdrowieniem
www.voice.osw.pl
-
-
Zamieszczone przez dariuspolovoice, to ta klapa gaszaca, znajduje sie w obudowie EGRa, zaworek sterujacy silownikiem klapy jest przykrecony od tylu do kolektora ssacego, najczestsza przyczyna takiego bledu jest zlamanie przewodow zasilajacych ten zaworek na wysokosci ok. 3-4cm nad zaworkiem.Z muzycznym pozdrowieniem
www.voice.osw.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dariuspolo...to dolne zolte kolko to elektrozaworek( dojscie od tylu), gorne to miejsce gdzie najczesciej sa uszkodzone kable.
czyli uciąć kabel i dobrze zalutować i zaizolować i po problemie. dobrze rozumiemZ muzycznym pozdrowieniem
www.voice.osw.pl
Komentarz
-
-
Panowie mam prośbę, poszukuje interpretacji tych błędów i możliwe usuniecie przyczyn tych błędów
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 907 379 E
Component: ESP FRONT MK60 0104
Coding: 0019458
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1U0 920 810 F
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
Coding: 03112
Shop #: WSC 11111
TMBHP21U612480238 VWZ7Z0Y3089308
2 Faults Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
29-10 - Short to Ground - Intermittent00779
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 5N Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 31480
4 Faults Found:
01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
53-10 - Supply Voltage Too Low - IntermittentZ muzycznym pozdrowieniem
www.voice.osw.pl
Komentarz
-
-
Te wszystkie błędy są typu Intermittent ( chwilowe, sporadyczne ). Czy po ich skasowaniu wracają po jakimś niedługim czasie ( może po prostu dawno nie były kasowane i się "nazbierało" ).
Tak na szybko to pierwszy bład dotyczy problemów z pamiecią w sterowniku silnika ( mógł się pojawić od byle czego np. odłączenie aku ), skasować i sprawdzać czy nie wraca...
Drugi błąd dotyczy czujnika temperatury zewnętrznej ( czujnik jest umiejscowiony gdzieś pod przednim zderzakiem nie pamiętam po lewej czy prawej stronie ). Może być uszkodzony, ale możliwe, że tylko zamokła złączka.
Trzeci błąd to przerwy w zasilaniu ( lub napięcie poniżej normy ) układów sterujących we wszystkich drzwiach. Albo coś ze wspólnym dla tych układów bezpiecznikiem ( lub jego oprawką ) albo masz strasznego pecha i popękały jednocześnie przewody w gumowych przepustach we wszystkich drzwiach ( tych pomiędzy drzwiami i słupkami ) i/lub dostała się tam konkretna wilgoć ( ewentualnie zalało moduł komfortu w drzwiach kierowcy i przez to całkiem ześwirował ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Te wszystkie błędy są typu Intermittent ( chwilowe, sporadyczne ). Czy po ich skasowaniu wracają po jakimś niedługim czasie ( może po prostu dawno nie były kasowane i się "nazbierało" ).
Tak na szybko to pierwszy bład dotyczy problemów z pamiecią w sterowniku silnika ( mógł się pojawić od byle czego np. odłączenie aku ), skasować i sprawdzać czy nie wraca...
Drugi błąd dotyczy czujnika temperatury zewnętrznej ( czujnik jest umiejscowiony gdzieś pod przednim zderzakiem nie pamiętam po lewej czy prawej stronie ). Może być uszkodzony, ale możliwe, że tylko zamokła złączka.
Trzeci błąd to przerwy w zasilaniu ( lub napięcie poniżej normy ) układów sterujących we wszystkich drzwiach. Albo coś ze wspólnym dla tych układów bezpiecznikiem ( lub jego oprawką ) albo masz strasznego pecha i popękały jednocześnie przewody w gumowych przepustach we wszystkich drzwiach ( tych pomiędzy drzwiami i słupkami ) i/lub dostała się tam konkretna wilgoć ( ewentualnie zalało moduł komfortu w drzwiach kierowcy i przez to całkiem ześwirował ).
Natomiast chyba coś jest z tym czujnikiem temp. zewnętrznej bo na panelu klimatronika mam cały czas -10 stopni. (mimo ze tego błędu już niema w diagnostyce)
Mógłby ktoś powiedzieć konkretnie gdzie on jest umiejscowiony i jak sie do niego dostać.Z muzycznym pozdrowieniem
www.voice.osw.pl
Komentarz
-
Komentarz